Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti!
Sila Login ! Untuk Melihat Kesemua Isi Kandungan Forum!
Seperti Download, Mp3,Movie! TQ

Register Cuma 1 Minit Dan Anda Enjoy Forever!
Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti!

Lebih Skandal Dari Biasa
 
PortalPortal  HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log in  
Latest topics
» Aksi Permain Bola Yg paling Aku suka ~
Thu Sep 02, 2010 1:45 am by ____am____

» Selamat Berpuasa Semua
Tue Aug 24, 2010 6:08 pm by ____am____

» Sultan Brunei Ceraikan Azrinaz
Thu Jun 17, 2010 5:11 pm by ____am____

» SATRIA CLUB !!
Wed Jun 09, 2010 4:57 am by ___ari3l___

» Crazy asian rider wow people on the street
Fri Mar 26, 2010 2:18 pm by ____am____

» Gambar Baikk..Punya
Fri Mar 26, 2010 2:16 pm by ____am____

» (GAMBAR)Ziana Zain Berturban La Pulak
Fri Mar 26, 2010 12:33 pm by ____am____

» Nabil Masih Tahu Batas-Batas Agama
Fri Mar 26, 2010 10:46 am by ____am____

» Ku ingin kembali
Thu Mar 25, 2010 3:27 pm by ____am____

» Why malay people afraid to speak in english??
Thu Mar 25, 2010 3:24 pm by ____am____

» nak wat gath x???
Thu Mar 25, 2010 3:29 am by ____am____

» Sah Benjy, Anak Azean Irdawaty Terlibat Sindiket Edar Dadah
Tue Mar 23, 2010 9:42 am by yanie.

Social bookmarking
Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of Forumer Kedah:1 on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti! on your social bookmarking website
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
 Gallery
Top posters
_____.Rexo._____ (612)
 
____am____ (562)
 
___ari3l___ (222)
 
yanie. (188)
 
lola87 (115)
 
__mimi__ucu__ (85)
 
fyda (68)
 
mister-kerang (58)
 
miss-lady (58)
 
miss erien a.k.a bunga (50)
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Partner Kami

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 14 on Fri Jan 01, 2010 12:13 am
Statistics
We have 139 registered users
The newest registered user is ninie032003

Our users have posted a total of 2369 messages in 976 subjects
Facebook
Fan Club Kedah 1

Fan Club Kedah 1


Share | 
 

 Kepala dipenggal

Go down 
AuthorMessage
____am____
|_Founder_|
|_Founder_|
avatar

Posts : 562
__Points__ : 7773
Join date : 13/12/2009
Age : 31
Location : Pulau Pinang AND Alor Star

PostSubject: Kepala dipenggal   Wed Jan 06, 2010 9:08 am

TAMPIN: Tanda tanya panggilan telefon yang tidak berjawab akhirnya bertukar menjadi hari paling menyedihkan dan mengerikan bagi seorang pelajar sekolah menengah apabila menemui mayat empat ahli keluarganya yang dibunuh kejam termasuk seorang dipercayai dipenggal kepala di rumahnya yang agak terasing di Kampung Batang Rokan, Gemencheh, dekat sini, petang semalam.

Dalam kejadian jam 3.30 petang itu, Siti Mariam Ismail, 19, hanya mampu menggigil ketakutan apabila menemui mayat kakaknya, Siti Khatijah, 22, terlentang di ruang tamu dengan sebilah pisau terpacak di dada selain mayat datuk dan neneknya berlumuran darah di pintu rumah mereka yang terletak bersebelahan.


Siti Mariam sebelum itu dikatakan berang kerana bapa tidak datang menjemputnya pulang di sekolah berhampiran seperti kebiasaan, malah panggilan dibuat terhadap bapa serta kakaknya juga tidak disambut.


Marah kerana keluarganya tidak datang menjemput, Siti Mariam kemudian menaiki bas awam untuk pulang ke rumahnya, kira-kira tujuh kilometer dari sekolah.


Seorang penduduk yang enggan dikenali berkata, Siti Mariam kemudian berjalan kaki sejauh kira-kira satu kilometer ke rumahnya dan terus memarahi kakaknya yang disangka sedang tidur di ruang tamu.


“Bagaimanapun, dia terkejut apabila melihat pisau terpacak di dada kakaknya menyebabkan dia terus berlari ke rumah datuknya, Atan Daud, 90, yang juga bekas imam kampung itu yang terletak bersebelahan.


“Dia sekali lagi terkejut apabila menemui mayat datuk dan neneknya terbaring di pintu rumah menyebabkan Siti Mariam menghubungi abangnya di Seremban,” katanya yang ditemui di tempat kejadian, malam tadi.


Penduduk itu berkata, abang pelajar berkenaan kemudian menghubungi beberapa rakan sekampung untuk meminta mereka menyiasat kejadian berkenaan, sebelum seorang daripada mereka menemui satu lagi mayat tanpa kepala di lokasi.


Seorang anak Allahyarham Atan yang ditemui malam tadi, Muhammad, 43, berkata kali terakhir dia bertemu bapanya ketika cuti Hari Krismas lalu dan arwah ketika itu agak uzur kerana menghidap sakit buah pinggang.


“Arwah sudah bersara daripada menjadi imam sejak dua tahun lalu dan saya tidak sangka tragedi ini menimpa keluarga kami,” katanya.


Sementara itu, Ketua Polis Negeri Sembilan, Datuk Osman Salleh, berkata selain Atan, ahli keluarganya yang dibunuh dalam tragedi menyayat hati berkenaan ialah isteri bekas imam berkenaan, Sufiah Keatas, 80, menantu, Ismail Awang, 76, dan cucu, Siti Khatijah.

Beliau berkata, tiga mayat mangsa dijumpai dalam sebuah rumah manakala Siti Khatijah ditemui dalam rumah bersaingan dengan pisau masih terpacak di dada. Menurutnya, pembunuh juga disifatkan sangat kejam kerana Ismail ditemui dalam keadaan kepalanya terputus, manakala Atan putus tangan kiri dan isterinya pula putus tangan kanan, dipercayai akibat cuba menghadang tetakan.


“Setakat ini, polis menolak kemungkinan kejadian bermotifkan samun disebabkan wang dan barang kemas tidak diusik selain menemui pisau serta parang yang dijadikan senjata pembunuhan.


“Pembunuhan itu juga dipercayai berlaku di sebelah pagi, tetapi polis tidak menemui sebarang kesan pergelutan,” katanya.


Sehubungan itu, Osman berkata, polis meminta kerjasama orang ramai bagi mengesan seorang lelaki bernama Rashidi, 34, iaitu anak kepada Ismail bagi membantu siasatan.


“Dia dipercayai menaiki sebuah motosikal Suzuki bernombor pendaftaran BAY 2805. Kes ini disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman gantung sampai mati jika disabitkan kesalahan,” katanya.


Sementara itu, jenazah keempat-empat mangsa dihantar ke Hospital Tuanku Jaafar, Seremban untuk bedah siasat, malam tadi.

Kedah:1 Forumer! Enjoy!
Hargai Post Member-Member Anda Disini! SILA BACA!
 


IF YOU LIKE MY POST PLEASE PRESS +

"Tilkal janatullati urits tumu ha bima kuntum ta'malun"


Itulah syurga yang diwariskan kepadamu kerana amal perbuatanmu
Back to top Go down
http://www.kedah.co.cc
lola87
Member
Member
avatar

Posts : 115
__Points__ : 6541
Join date : 03/01/2010
Age : 31
Location : Serdang,Selangor

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Wed Jan 06, 2010 6:54 pm

al-fatihah & takziah buat keluarga mangsa..
Back to top Go down
http://florallan87.blogspot.com
____am____
|_Founder_|
|_Founder_|
avatar

Posts : 562
__Points__ : 7773
Join date : 13/12/2009
Age : 31
Location : Pulau Pinang AND Alor Star

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Wed Jan 06, 2010 10:46 pm


Kedah:1 Forumer! Enjoy!
Hargai Post Member-Member Anda Disini! SILA BACA!
 


IF YOU LIKE MY POST PLEASE PRESS +

"Tilkal janatullati urits tumu ha bima kuntum ta'malun"


Itulah syurga yang diwariskan kepadamu kerana amal perbuatanmu
Back to top Go down
http://www.kedah.co.cc
lola87
Member
Member
avatar

Posts : 115
__Points__ : 6541
Join date : 03/01/2010
Age : 31
Location : Serdang,Selangor

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Thu Jan 07, 2010 4:45 am

Back to top Go down
http://florallan87.blogspot.com
_____.Rexo._____
Administrator
Administrator
avatar

Posts : 612
__Points__ : 9013
Join date : 14/12/2009
Location : Kedah - KL

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Thu Jan 07, 2010 5:25 am


Kedah:1 Forumer! Enjoy!




IF YOU LIKE MY POST PLEASE PRESS +
Back to top Go down
Http://www.HiaqTuih.Com
____am____
|_Founder_|
|_Founder_|
avatar

Posts : 562
__Points__ : 7773
Join date : 13/12/2009
Age : 31
Location : Pulau Pinang AND Alor Star

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Thu Jan 07, 2010 12:02 pm

Mcm mana dia potong kepala tajam pa..sapa nak try?

Kedah:1 Forumer! Enjoy!
Hargai Post Member-Member Anda Disini! SILA BACA!
 


IF YOU LIKE MY POST PLEASE PRESS +

"Tilkal janatullati urits tumu ha bima kuntum ta'malun"


Itulah syurga yang diwariskan kepadamu kerana amal perbuatanmu
Back to top Go down
http://www.kedah.co.cc
miss-lady
____QueenLady____
____QueenLady____
avatar

Posts : 58
__Points__ : 6362
Join date : 30/12/2009
Age : 30
Location : penang,bukit mertajam alma,tingkat impian indah1 no 30.. hahaha lengkap kan

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Thu Jan 07, 2010 12:18 pm

kejam dan tragis Neutral

aduh ...belum tgk n baru baca dah terasa kepala sakit sgt Crying or Very sad
erghhhh migrenn migreennn!!!

Kedah:1 Forumer! Enjoy!
kedah1 forum best..
perak:1 ADMIN FORUM.. pasti ceria bersama kami
Back to top Go down
http://perak1.forums2u.com
lola87
Member
Member
avatar

Posts : 115
__Points__ : 6541
Join date : 03/01/2010
Age : 31
Location : Serdang,Selangor

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Thu Jan 07, 2010 6:01 pm

terasa ngilu plak kt tengkok ni.. adeh..

Crying or Very sad
Back to top Go down
http://florallan87.blogspot.com
____am____
|_Founder_|
|_Founder_|
avatar

Posts : 562
__Points__ : 7773
Join date : 13/12/2009
Age : 31
Location : Pulau Pinang AND Alor Star

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Fri Jan 08, 2010 2:33 am

lola87 wrote:
terasa ngilu plak kt tengkok ni.. adeh..

Crying or Very sad

ya ka. ..kesian ayah dia pun kena.dia gila kot.

Kedah:1 Forumer! Enjoy!
Hargai Post Member-Member Anda Disini! SILA BACA!
 


IF YOU LIKE MY POST PLEASE PRESS +

"Tilkal janatullati urits tumu ha bima kuntum ta'malun"


Itulah syurga yang diwariskan kepadamu kerana amal perbuatanmu
Back to top Go down
http://www.kedah.co.cc
__d4rk+k3c1k________
JuniorMember
JuniorMember
avatar

Posts : 31
__Points__ : 6281
Join date : 08/01/2010
Age : 24
Location : ____MELAKA_____ATAS TANAH KUBUR____

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Fri Jan 08, 2010 3:38 am

kejam kn berliau!!!!! Crying or Very sad sedih tgk owg melayu ke potong kepala Crying or Very sad
Back to top Go down
_miss deeya_
JuniorMember
JuniorMember
avatar

Posts : 8
__Points__ : 6241
Join date : 07/01/2010
Age : 32
Location : melaka

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Fri Jan 08, 2010 3:51 am

Back to top Go down
__d4rk+k3c1k________
JuniorMember
JuniorMember
avatar

Posts : 31
__Points__ : 6281
Join date : 08/01/2010
Age : 24
Location : ____MELAKA_____ATAS TANAH KUBUR____

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Fri Jan 08, 2010 3:54 am

takut kn diyak lau aq yg kne keras aq
Back to top Go down
lola87
Member
Member
avatar

Posts : 115
__Points__ : 6541
Join date : 03/01/2010
Age : 31
Location : Serdang,Selangor

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Fri Jan 08, 2010 10:38 am

____am____ wrote:
lola87 wrote:
terasa ngilu plak kt tengkok ni.. adeh..

Crying or Very sad

ya ka. ..kesian ayah dia pun kena.dia gila kot.

yg kt adik dia duk pacak parang kt dada.. pergh.. dasat tul.. siap ada yg kna potong part tgn..

Back to top Go down
http://florallan87.blogspot.com
____am____
|_Founder_|
|_Founder_|
avatar

Posts : 562
__Points__ : 7773
Join date : 13/12/2009
Age : 31
Location : Pulau Pinang AND Alor Star

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Fri Jan 08, 2010 12:01 pm

lola87 wrote:
____am____ wrote:
lola87 wrote:
terasa ngilu plak kt tengkok ni.. adeh..

Crying or Very sad

ya ka. ..kesian ayah dia pun kena.dia gila kot.

yg kt adik dia duk pacak parang kt dada.. pergh.. dasat tul.. siap ada yg kna potong part tgn..


nak kena potong part tgn ka? leh tolong potongkan

Kedah:1 Forumer! Enjoy!
Hargai Post Member-Member Anda Disini! SILA BACA!
 


IF YOU LIKE MY POST PLEASE PRESS +

"Tilkal janatullati urits tumu ha bima kuntum ta'malun"


Itulah syurga yang diwariskan kepadamu kerana amal perbuatanmu
Back to top Go down
http://www.kedah.co.cc
lola87
Member
Member
avatar

Posts : 115
__Points__ : 6541
Join date : 03/01/2010
Age : 31
Location : Serdang,Selangor

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Fri Jan 08, 2010 12:28 pm

____am____ wrote:
lola87 wrote:
____am____ wrote:
lola87 wrote:
terasa ngilu plak kt tengkok ni.. adeh..

Crying or Very sad

ya ka. ..kesian ayah dia pun kena.dia gila kot.

yg kt adik dia duk pacak parang kt dada.. pergh.. dasat tul.. siap ada yg kna potong part tgn..


nak kena potong part tgn ka? leh tolong potongkan

adeh.. namo la ptg tgn lola.. kang cmne nk taip kt forum.. huhu..

Back to top Go down
http://florallan87.blogspot.com
____am____
|_Founder_|
|_Founder_|
avatar

Posts : 562
__Points__ : 7773
Join date : 13/12/2009
Age : 31
Location : Pulau Pinang AND Alor Star

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Fri Jan 08, 2010 1:06 pm

heheh... pirat

Kedah:1 Forumer! Enjoy!
Hargai Post Member-Member Anda Disini! SILA BACA!
 


IF YOU LIKE MY POST PLEASE PRESS +

"Tilkal janatullati urits tumu ha bima kuntum ta'malun"


Itulah syurga yang diwariskan kepadamu kerana amal perbuatanmu
Back to top Go down
http://www.kedah.co.cc
lola87
Member
Member
avatar

Posts : 115
__Points__ : 6541
Join date : 03/01/2010
Age : 31
Location : Serdang,Selangor

PostSubject: Re: Kepala dipenggal   Sat Jan 16, 2010 3:09 pm

gelak kejam nmpk..

Back to top Go down
http://florallan87.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Kepala dipenggal   

Back to top Go down
 
Kepala dipenggal
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti! :: General Category :: Isu-Isu Terkini @ News-
Jump to: