Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti!
Sila Login ! Untuk Melihat Kesemua Isi Kandungan Forum!
Seperti Download, Mp3,Movie! TQ

Register Cuma 1 Minit Dan Anda Enjoy Forever!
Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti!

Lebih Skandal Dari Biasa
 
PortalPortal  HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log in  
Latest topics
» Aksi Permain Bola Yg paling Aku suka ~
Thu Sep 02, 2010 1:45 am by ____am____

» Selamat Berpuasa Semua
Tue Aug 24, 2010 6:08 pm by ____am____

» Sultan Brunei Ceraikan Azrinaz
Thu Jun 17, 2010 5:11 pm by ____am____

» SATRIA CLUB !!
Wed Jun 09, 2010 4:57 am by ___ari3l___

» Crazy asian rider wow people on the street
Fri Mar 26, 2010 2:18 pm by ____am____

» Gambar Baikk..Punya
Fri Mar 26, 2010 2:16 pm by ____am____

» (GAMBAR)Ziana Zain Berturban La Pulak
Fri Mar 26, 2010 12:33 pm by ____am____

» Nabil Masih Tahu Batas-Batas Agama
Fri Mar 26, 2010 10:46 am by ____am____

» Ku ingin kembali
Thu Mar 25, 2010 3:27 pm by ____am____

» Why malay people afraid to speak in english??
Thu Mar 25, 2010 3:24 pm by ____am____

» nak wat gath x???
Thu Mar 25, 2010 3:29 am by ____am____

» Sah Benjy, Anak Azean Irdawaty Terlibat Sindiket Edar Dadah
Tue Mar 23, 2010 9:42 am by yanie.

Social bookmarking
Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of Forumer Kedah:1 on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti! on your social bookmarking website
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
 Gallery
Top posters
_____.Rexo._____ (612)
 
____am____ (562)
 
___ari3l___ (222)
 
yanie. (188)
 
lola87 (115)
 
__mimi__ucu__ (85)
 
fyda (68)
 
mister-kerang (58)
 
miss-lady (58)
 
miss erien a.k.a bunga (50)
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Partner Kami

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 14 on Fri Jan 01, 2010 12:13 am
Statistics
We have 139 registered users
The newest registered user is ninie032003

Our users have posted a total of 2369 messages in 976 subjects
Facebook
Fan Club Kedah 1

Fan Club Kedah 1


Share | 
 

 Manohara Bakal Derhaka Dalam Masa 14 Hari

Go down 
AuthorMessage
yanie.
____QueenLady____
____QueenLady____
avatar

Posts : 188
__Points__ : 6928
Join date : 14/12/2009
Age : 30
Location : blakang umah ang

PostSubject: Manohara Bakal Derhaka Dalam Masa 14 Hari   Tue Dec 15, 2009 4:41 pm



Manohara oh Manohara. Memang panas betul kisah Manohara Odelia Pinot nie. Terbaru semalam Manohara diperintahkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah Kota Bharu untuk membayar RM1.2 juta sekaligus dalam masa 30 hari.

Selain itu Manohara juga perlu balik taat kepada suaminya, Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Sultan Ismail Petra jika tidak mahu digelar isteri derhaka.

Pandangan aku, Manohara sebenarnya memang tak amik kisah atau dalam erti kata lain dia memang buat “derk” jer dengan kes mahkamah nie. Buktinya semalam masa kes perbicaraan tak ada langsung wakil Manohara. Batang hidung Manohara memang dah compem tak nampak dah. Peguam dia pun tak datang jugak. Apa kes nya nie?

Rasanya dia pun tak tahu kot yang dia tengah ada kes kat mahkamah. Maklumlah orang tengah syok jadi artis kat Indonesia tue. Sibuk shooting ke sana ke mari. Compem tak ada masa nak amik tau pasal kes dia yang satu nie.

Cuma satu aku tertanya-tanya. Katakanlah memang Manohara tak balik rujuk dalam masa 14 hari, apa tindakan yang boleh diambil oleh mahkamah. Sebab sekarang nie Manohara tue tengah lepak kat Indonesia. Boleh ke keputusan mahkamah Malaysia digunakan di Indonesia tue? Ada sesiapa yang tau?

Yang penting bagi aku, kesimpulan daripada cerita Manohara nie ialah orang Indonesia yang macam Manohara nie sememangnya tak mengenang budi. Orang bagi madu dibalasnya racun.

Kedah:1 Forumer! Enjoy!
Back to top Go down
____am____
|_Founder_|
|_Founder_|
avatar

Posts : 562
__Points__ : 7917
Join date : 13/12/2009
Age : 31
Location : Pulau Pinang AND Alor Star

PostSubject: Re: Manohara Bakal Derhaka Dalam Masa 14 Hari   Tue Dec 15, 2009 8:01 pm

gagah lagi dok kahwin dgn budak2 indon itu la balasan nya.lhaha
Back to top Go down
http://www.kedah.co.cc
 
Manohara Bakal Derhaka Dalam Masa 14 Hari
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti! :: Hiburan Board :: Sembang-Sembang Hiburan :: Local Hiburan-
Jump to: