Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti!
Sila Login ! Untuk Melihat Kesemua Isi Kandungan Forum!
Seperti Download, Mp3,Movie! TQ

Register Cuma 1 Minit Dan Anda Enjoy Forever!
Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti!

Lebih Skandal Dari Biasa
 
PortalPortal  HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log in  
Latest topics
» Aksi Permain Bola Yg paling Aku suka ~
Thu Sep 02, 2010 1:45 am by ____am____

» Selamat Berpuasa Semua
Tue Aug 24, 2010 6:08 pm by ____am____

» Sultan Brunei Ceraikan Azrinaz
Thu Jun 17, 2010 5:11 pm by ____am____

» SATRIA CLUB !!
Wed Jun 09, 2010 4:57 am by ___ari3l___

» Crazy asian rider wow people on the street
Fri Mar 26, 2010 2:18 pm by ____am____

» Gambar Baikk..Punya
Fri Mar 26, 2010 2:16 pm by ____am____

» (GAMBAR)Ziana Zain Berturban La Pulak
Fri Mar 26, 2010 12:33 pm by ____am____

» Nabil Masih Tahu Batas-Batas Agama
Fri Mar 26, 2010 10:46 am by ____am____

» Ku ingin kembali
Thu Mar 25, 2010 3:27 pm by ____am____

» Why malay people afraid to speak in english??
Thu Mar 25, 2010 3:24 pm by ____am____

» nak wat gath x???
Thu Mar 25, 2010 3:29 am by ____am____

» Sah Benjy, Anak Azean Irdawaty Terlibat Sindiket Edar Dadah
Tue Mar 23, 2010 9:42 am by yanie.

Social bookmarking
Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of Forumer Kedah:1 on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti! on your social bookmarking website
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
 Gallery
Top posters
_____.Rexo._____ (612)
 
____am____ (562)
 
___ari3l___ (222)
 
yanie. (188)
 
lola87 (115)
 
__mimi__ucu__ (85)
 
fyda (68)
 
mister-kerang (58)
 
miss-lady (58)
 
miss erien a.k.a bunga (50)
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Partner Kami

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 14 on Fri Jan 01, 2010 12:13 am
Statistics
We have 139 registered users
The newest registered user is ninie032003

Our users have posted a total of 2369 messages in 976 subjects
Facebook
Fan Club Kedah 1

Fan Club Kedah 1


Share | 
 

 .menguap & isteri tersayang.

Go down 
AuthorMessage
miss erien a.k.a bunga
Member
Member
avatar

Posts : 50
__Points__ : 6630
Join date : 30/12/2009
Age : 29
Location : cheras sel

PostSubject: .menguap & isteri tersayang.   Thu Dec 31, 2009 1:26 am

pd 1 ari.amin trnmpak kwnnya,samad,tgh mguap smbil mengigit....dia brasa hairan dan brtnya kdp samad ami:apsal ko menguap smbil mengigit?? samad:ustad kate klu menguap x ttup mulut syaitan msuk kan... amin:yeee..hbis np ko mgigit?? samad:ye la..mesti syaitan x leh msuk sbb aku gigit die..hehehe Crying or Very sad Laughing

Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya.

Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e-mail tersebut. Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya. Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. Selepas membaca e-mail pertama itu si janda tersebut pun pengsan. Anak lelaki janda tersebut pun bergegas ke bilik ibunya dan mendapati ibunya terlentang di lantai dan dia pun membaca mesej di dalam skrin komputer:


To : Isteri kesayanganku
Date : 16 May 2002

Subject : Abang telah selamat sampai

Abang tahu Sayang pasti akan terkejut dengan kehadiran mesej ini. Mereka telah menyediakan komputer di sini pada ketika ini dan kita boleh menghantar e-mail kepada sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita.

Abang telah selamat sampai dan telah menginap dengan aman di sini. Abang lihat semuanya telah di sediakan di sini untuk kedatanganmu pada hari esok.Semoga berjumpa denganmu nanti, Sayang. Abang harap perjalananmu ke sini nanti lebih bermakna seperti apa yang telah Abang lalui ketika ini.
Back to top Go down
fyda
Member
Member
avatar

Posts : 68
__Points__ : 6640
Join date : 30/12/2009
Age : 27
Location : lockstuck,kedah

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 2:56 pm

hahahaha...gigit syaitan.. lau bleh ggt syaitan kn bgus..

Back to top Go down
fyda
Member
Member
avatar

Posts : 68
__Points__ : 6640
Join date : 30/12/2009
Age : 27
Location : lockstuck,kedah

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 2:59 pm

adess..clap lak alamat email 2..

maw tidaknye janda 2 pengsan..hahahahha.. lau de jantung 2 ngn janda 2 la arwah ari yg same..
Back to top Go down
__4duk4__
JuniorMember
JuniorMember


Posts : 2
__Points__ : 6533
Join date : 03/01/2010

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 3:17 pm

pelaq sungguh cerita ni
memang lucu gila
buleh kena kencing manis ni Mabuk
Back to top Go down
__mimi__ucu__
Member
Member
avatar

Posts : 85
__Points__ : 6642
Join date : 31/12/2009
Age : 32
Location : jhr ker bangi ek...

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 3:34 pm

ketuk2 setan tu.... Mabuk

klu mimi pon cnfrm terkejut...msti die bygkn laki die kt dlm kubor yg anta email kan...
Back to top Go down
fyda
Member
Member
avatar

Posts : 68
__Points__ : 6640
Join date : 30/12/2009
Age : 27
Location : lockstuck,kedah

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:07 pm

lau lam kubur de kmputer n tenet..kte msti ta mrindui owg yg dh pergi en sbb leh view cam.. jande 2 pon leh la men email ngn suami dye..
Back to top Go down
__mimi__ucu__
Member
Member
avatar

Posts : 85
__Points__ : 6642
Join date : 31/12/2009
Age : 32
Location : jhr ker bangi ek...

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:13 pm

wc dalam kubo nmpk ape ek fyda...(pk2)

ooo tidak..cam nmpk putih2 jer...

lol!
Back to top Go down
fyda
Member
Member
avatar

Posts : 68
__Points__ : 6640
Join date : 30/12/2009
Age : 27
Location : lockstuck,kedah

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:17 pm

soklan ko ni mimi wat fyda insaf la plak..
soklan ciputmas btoi..
Back to top Go down
__mimi__ucu__
Member
Member
avatar

Posts : 85
__Points__ : 6642
Join date : 31/12/2009
Age : 32
Location : jhr ker bangi ek...

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:26 pm

insaf ker fyda...

tp cb pk tul kn..pe yg mimi terpk pe yg mimi kn nmpk ms wc gan org dlm kubo..
Back to top Go down
fyda
Member
Member
avatar

Posts : 68
__Points__ : 6640
Join date : 30/12/2009
Age : 27
Location : lockstuck,kedah

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:28 pm

msti la mimi nmpk gg n bji mata diorng je sbb glap dlm 2.. pndai ta jwapan kte..
Back to top Go down
__mimi__ucu__
Member
Member
avatar

Posts : 85
__Points__ : 6642
Join date : 31/12/2009
Age : 32
Location : jhr ker bangi ek...

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:41 pm

pandai pon fyda..

Question tp klu da lme2 tu nmpk lg ke gg gan bji mate die ek

Back to top Go down
fyda
Member
Member
avatar

Posts : 68
__Points__ : 6640
Join date : 30/12/2009
Age : 27
Location : lockstuck,kedah

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:51 pm

mimi ape ko ni soklan smakin mndalam..
sakit ati nk jawab taw...sbb kne pk..
Back to top Go down
__mimi__ucu__
Member
Member
avatar

Posts : 85
__Points__ : 6642
Join date : 31/12/2009
Age : 32
Location : jhr ker bangi ek...

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:54 pm

Crying or Very sad pk pat fyda..

soklan umum ni...pk 1 saat jer da leh jwb
Back to top Go down
___ari3l___
___Tok Pengulu___
___Tok Pengulu___
avatar

Posts : 222
__Points__ : 7181
Join date : 30/12/2009
Age : 32
Location : johor

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:57 pm

aduh x thu nk mencelah kot mana nie dan x ada apa yg nk dikatakan Crying or Very sad






Back to top Go down
fyda
Member
Member
avatar

Posts : 68
__Points__ : 6640
Join date : 30/12/2009
Age : 27
Location : lockstuck,kedah

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 4:57 pm

mimi ko tlg jwab bg phak sy..plz..
Back to top Go down
__mimi__ucu__
Member
Member
avatar

Posts : 85
__Points__ : 6642
Join date : 31/12/2009
Age : 32
Location : jhr ker bangi ek...

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Sun Jan 03, 2010 5:00 pm

b meh dok celah tiak cni...

fyda jwpn yer da xnmpk biji mte gan gg da..sume da reput di mkn bumi...

[/color]
Back to top Go down
____am____
|_Founder_|
|_Founder_|
avatar

Posts : 562
__Points__ : 8069
Join date : 13/12/2009
Age : 32
Location : Pulau Pinang AND Alor Star

PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   Tue Jan 05, 2010 12:47 am

miss erien a.k.a bunga wrote:
pd 1 ari.amin trnmpak kwnnya,samad,tgh mguap smbil mengigit....dia brasa hairan dan brtnya kdp samad ami:apsal ko menguap smbil mengigit?? samad:ustad kate klu menguap x ttup mulut syaitan msuk kan... amin:yeee..hbis np ko mgigit?? samad:ye la..mesti syaitan x leh msuk sbb aku gigit die..hehehe Crying or Very sad Laughing

Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya.

Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e-mail tersebut. Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya. Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. Selepas membaca e-mail pertama itu si janda tersebut pun pengsan. Anak lelaki janda tersebut pun bergegas ke bilik ibunya dan mendapati ibunya terlentang di lantai dan dia pun membaca mesej di dalam skrin komputer:


To : Isteri kesayanganku
Date : 16 May 2002

Subject : Abang telah selamat sampai

Abang tahu Sayang pasti akan terkejut dengan kehadiran mesej ini. Mereka telah menyediakan komputer di sini pada ketika ini dan kita boleh menghantar e-mail kepada sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita.

Abang telah selamat sampai dan telah menginap dengan aman di sini. Abang lihat semuanya telah di sediakan di sini untuk kedatanganmu pada hari esok.Semoga berjumpa denganmu nanti, Sayang. Abang harap perjalananmu ke sini nanti lebih bermakna seperti apa yang telah Abang lalui ketika ini.

Aduhhhhhhhhhh
Back to top Go down
http://www.kedah.co.cc
Sponsored content




PostSubject: Re: .menguap & isteri tersayang.   

Back to top Go down
 
.menguap & isteri tersayang.
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Kedah 1 Chatters Forumer Komuniti! :: General Category :: Lawak Jenaka-
Jump to: